luni, 7 decembrie 2009

Politica si politichie

Dragii mei,

Pot spune fara teama de a gresi ca aceste alegeri au fost castigate de Vantu....

De ce Vantu?
  • Pentru ca Vantu bate cel putin de miercuri seara in pupa Marinarului.
  • Pentru ca Vantu i-a suflat Prostanacului cel putin 6-7 procente
  • Pentru ca acum bate vantu la sediul PSD
  • pentru ca sampania Magnum a fost aruncata in vant pe scarile PNL. Iar daca temperaturile politice aduc inghetul, s-ar putea ca multi sa-si rupa gatul pe scari.

Daca reusesc sa intuiesc corect noul Marinar apare mai curat, mai uscat si cu un nou apetit politic majoritar.

Iar noua repozitionare va fi doar din perspectiva personala, validata de POPOR. Cand vorbesc de repozitionare am in vedere si noul raport patern cu PDL, care evolueaza spre dictonul " Eu v-am facut, eu va trimit in opozitie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu