joi, 10 decembrie 2009

ESTI O FLOARE ESTI UN CRIN, ESTI PARFUMUL CEL MAI FIN

Dragii mei,

Ascult cu foarte mare atentie declaratiile post electorale ale lui CRIN ANTONESCU si ale PNL-ului. Sunt din ce in ce mai convins ca au toate sansele sa esueze in cea mai buna traditie romaneasca.

Bunaoara, nu mai departe de ieri dupa-amiaza, parlamentarii PNL au incercat sa-l defloreze politic pe liderul lor. Iar pentru asta l-au luat in grup... in grupul parlamentar de la Camera si iau spus ca ei ar cam vrea la guvernare. Ramane de vazut daca dupa vreo doua trei zile de negocieri vom juca cersaful sau vom spune scarbiti ca am mai descoperit o curva..politica. Un lucru e cert dupa aceasta negociere de formula guvernamentala nici macar Crin nu va mai fi o fata mare a politicii dambovitene.

L-am urmarit aseara la Sinteza zilei si imi pastrez inca unele(mici) sperante in ceea ce il priveste pe presedintele PNL. Am inteles perfect modul sa de raportare la Traian Basescu si la PDL. Dar parca realitatea XXX ii spune ca partidul inca nu s-a sincronizat la acest nou mod de actiune. Si tare mi-e teama sa nu ramana doar un o grefa respinsa care va genera si mai multe rani greu vindecabile. In plus parca isi pierde din convingere cand apare obsesiv la Sinteza Zilei.

Va voi tine la curent daca parfumul cel mai fin se va trasforma in mirosul intepator de rahat politic.

Va imbratisez,
ESCU...BOGDANESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu