joi, 4 martie 2010

Mai esti parfumul cel mai fin?

Dragii mei,

Am scris ultimul post cu o zi inaintea Congresului PSD...si mi-a iesit!!!
Acum revin inainte de Congresul PNL???!!!


"Sunt un om, sunt real,
Intre lupta si final
Libertatea mea e libertatea ta.
Liber sunt nesupus
Sunt un om spre polul plus,
Iar deasupra mea doar Dumnezeu va sta."


Cam asta spune imnul PNL.

Cred sincer insa, ca diafanul CRIN s-a imputit prea repede de la mirosul greu de "rahat cu apa rece", servit de lupii batrani din partid. Acestia s-au saturat de vechile capre Tariceanu, Nicolaescu, Remes( animale politice sau pozitii, ramane sa stabilim dupa alegerile de sambata 6 martie 2010) si l-au luat prizonier pe blandul mielusel imaculat. Ba mai mult i-au spus si bancul cu ursul( Base) si clatitele puterii.

Si cum asta nu ar fi fost suficient, i-au mai inoculat si mania grandorii. Care intre noi fie vorba i-a cam pierdut pe multi dictatori.

Se va vota pe liste si vor castiga vizitii lui ANTONESCU. Dar nu poti judeca prin excludere renuntand la forta politica a unui histrion ca Ludovic ORBAN. Caci nu faci altceva decat sa-i mai dai cativa parlamentari lui Gabriel OPREA.

Vom vedea dupa congres daca acesta este adevaratul ANTONESCU( CRIN nu ION) sau doar mediatizarea excesiva ne-a facut sa-i vedem ridurile de pe caracter!!!


Va imbratisez,
ESCU...BOGDANESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu